2011年9月14日星期三

出奇

要寫中秋特別事,一定係估錯阿公的心意,以為不滿個孫亂發脾氣唔坐高櫈,唔食飯或者唔飲湯,阻住中秋晚飯,點知完全唔係果回事。事源一早約好下午阿囡同我啲同事在北角用餐過節,之後又同舅公舅婆飲茶,點知我地要同佢去佐敦睇陳昊,睇醫生之後又要去取咕,結果係四個活動之後,她唔知係過咗訓覺度氣,抑或太多打斷後死頂,佢返屋企後竟然唔訓。到我地去阿公阿婆屋企做節,佢又開始低電,少少鬧情緒,又無咩反應,結果係大家都有啲燥,阿公黑面,之後詩慧更踩親澄媽條尾,氣氛立刻僵住了,我去二樓拿了所有入睡法寶,騙了阿囡同澄媽入房,有十幾分鐘隔開,阿囡訓左,出返黎餐飯先至食得完。雖然食完之後,阿囡剛好醒左,氣氛回歸喜慶,後來才知阿公唔係嬲個孫,而係嬲我地做父母既,做咩玩到個囡咁盡無哂電,真係出人意表得黎好開心,因為阿公真係好錫佢。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?