2013年1月11日星期五

點解肉赤

阿囡咁大,都係間唔中就咳到嘔,雖然知道係因為一早一晚的"床"咳,亦雖然頻率很低,但每次見她嘔,都是非常肉赤很想在旁扶她的,掃她背的就是我。况且我每次都想減低緊張感和配合實際清潔需要,我都是跑去攪清潔。而且,都是因為晚上防止她捉我訓,早上防止她捉我唔俾返工,所以都沒親身親自照顧她,實在可惜。我都明白,當我一整天放假或廿四小時式的照顧她,感覺就不一樣,但還是按不住會這樣想。註:這時很明白陣安妮停工一年的加拿大日子怎麼想和怎麼過。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?