2014年4月22日星期二

難過

聽到電話裡澄媽氣沖沖,「叫你唔好訂蛋糕」,意思即係唔好做啲無謂嘢,快啲返黎湊囡。跟著電話筒後面傳來阿囡的嚎啕大哭,我真的不感想像現場的情況。剛剛看的電影裡說happy wife, happy life. 我會說happy母女,happy life. 我第一次發覺她倆的和諧不是必然的,而且份量來得出奇地重,我的心鬱悶著。她倆或多或少都有點衝突,父女也其實有,但她倆的我反而更觸動神經,更在意更上心。我心裡不是只為女兒想,反而是為付出了很多的澄媽想。女兒不懂所有關係或世故,發澄媽脾氣或橫蠻無理的情況更為常見。我該如果整理這小妮子!?真的要快啲腦筋。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?