2017年6月12日星期一

能力

澄媽前晚同阿女講,如果其他人話爸爸媽媽不好,你就會否覺得爸爸媽媽唔好呢,佢話佢覺最好就得啦。我又話如果其他人話你唔靚咩,佢就話就爸爸媽媽覺得佢靚,又覺得自己靚就得啦。不用理人講咩。好明顯系好成熟的口脗,實際有幾成熟,有幾明瞭,當然不會啦,但也是好像少接觸女兒的澄媽感到欣喜。她又口口聲聲話欺凌别人是最差的事,當然是初階,明白係乜嘢意思,也不知深層的魔鬼是什麽。將來她就知道會系友誼之間的挑戰,或者係無力反抗的狀態,不過將來先算,不是這階段的事情。我倆都唔知佢喺邊度學返嚟,我地這樣警驚訝是因為很少問她或和她討論這些問題,我們都愛她,覺得她長大咗好多。但係我地好少同佢好好傾談。以前父母揾錢揾食忙,依家就小孩忘著電話電視手機,大人成人也忙著它們,減壓喎?!結果就係少溝通。未來世界是孩子溝通力世代,綫上綫下的都要,組織力也是,看看她怎麼樣發展下去。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?