2017年6月18日星期日

She is growing up

星期五提醒咗佢,今個星期日系父親節,佢立刻去做祝賀卡,一張俾我一張畀爺爺一張俾阿公,佢仲想寫中文,俾爺爺同阿公,真係會照顧佢地嘅閲讀。佢當然知道爺爺都會識英文,佢一次過做三張卡,整個晚上就好忙,不睇電視,不玩手機 ,證明小孩有其他野做其實系唔會做嗰兩樣嘢嘅。

今年祝賀卡唔單止寫字油有顏色,仲有立體剪裁,哈哈!真系有驚喜,佢又識得話要保密,直到今日先至俾我睇。內容就唔洗講啦,真係我眼水都飆咗一滴出來。

佢當然也不知道她也是對我很重要,我也感謝她給我這個當爸爸的經驗,參與她成長嘅機會,我也似重新學做一次人。心裡感激萬分,真的愛你,可愛的品澄

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?