2022年1月27日星期四

朋友為了作者撐傘

今天是早起床的日子,因為我要上網課。為什麼我要上學?因為阿女發現我昨天陪她上中文陳老師的課,效果和感覺都不錯。最重要她不抗拒。所以她今天也再邀請我出席。而且我發現她在做功課時,她問問題的話,我會很容易明白她不懂什麼,我也可以較準確回答和協助。雖然使用時間的方法很奢侈,但也是非常值得。

CONFIDENTIALITY NOTICE -- This email is intended only for the person(s) named in the message header. Unless otherwise indicated, it contains information that is confidential, privileged and/or exempt from disclosure under applicable law. If you have received this message in error, please notify the sender of the error and delete the message. Thank you. 

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?