2010年11月20日星期六

面試

我地一早去太子明慧面試,報出年的幼兒班,照規矩我地三個一齊見副主任。一坐低喺三張兒童椅上,阿囡都好乖,唔會旭黎旭去,又無扭計,接著就係主任遞上一塊熟口熟面既拼圖板,廿六英文字全部可以從板上取下來,留下一個字母一般大小的淺漥,目的顯而易見。當然我地立刻知道她會取出來但不會放回去。最攪笑的是當我聽倒主任話佢怕醜或靜英英唔講嘢,我即時起哂<鋼>,覺得老師估錯,而且我都唔見其他差不多年紀的好主動同陌生人接觸,或者好多嘢講嘈喧巴閉,事後都係澄媽話我聽我才知自己係錦樣,原來我係好緊張人點睇我自己之外,都好緊張人地點睇我個女。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?