2018年1月29日星期一

難得用中文

我哋偶然嘅一家三口去咗陳先生同V小姐屋企打邊爐。打完邊爐之後當然有玩遊戲嘅時間。我哋帶咗鄰居借畀我哋嘅遊戲去玩,阿囡竟然用中文去解釋遊戲規則,而且非常之努力。遊戲本身有一些道具,亦有一啲紙卡,如果要由頭將個遊戲講解,會分成三部分,那會包含圖畫內容,道具功能説明以及如何贏得遊戲。她全個過程都是用中文去告訴V,而且都是不斷尋找唔同嘅字眼啊,嘗試串聯成一句句有意思嘅句子。她的努力,她的勇敢,我真係覺得好欣慰。無論她現在或者將來嘅中文程度會係點樣,學嘅方法係本地人抑或係外國人方法,我覺得已經唔重要。最重要佢學得有自信,又開心,唔係一個懲罰。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?