2018年1月31日星期三

本質善良

今晚都係我教阿女做功課,佢根本有好多功課,因爲一般她不是特別快那群,做唔曬不出奇,尤其是今日去咗ECA跳舞。我已經覺得佢好叻,用最有精神嘅時間做咗中文先,然後去食完飯之後做英文同數學。但係仍然都做到好夜,我唯有一路幫她做,更加幫她寫。呢件事係唔啱嘅,不過冇辦法,佢又爭好多冇得交,又欠交。佢選擇過欠交,佢覺得係一個方法的話,我替佢一齊做也都係一個方法。兩個方法都係唔好。不過暫時冇辦法,唯有由得佢先。我同佢一起做完功課之後,佢去瞓教,佢不停表示浪費咗我時間,即是爸爸工作嘅時間,我話不要這麼說,你已經很努力,我才會幇忙。我唔肯定處理手法係咪有智慧同埋有冇問題不過暫時唯有消化咗先,我指消化左功課先。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?