2012年7月12日星期四

極度難攪

這個年齡叫做trobule two真係無錯,有主意有想法得黎又唔識詳細表達,堅持己見又唔知要理其他人感受,真係睇落似橫蠻無理的生番,加上佢睇落唔細年紀,好容易唔記得和誤會她是會的明白的。尋晚就一如平日在家晚飯,飯局中已經搶哂所有炸魚片,唔俾我食,而且飯後便迫我站在她身旁,看著她畫畫板。到了十一點,她還在攪電視和唱歌,當我們邀請她去睡,她便東拉西扯,好似我們的技倆"不停地轉話題",要出房找橡皮皮球,又要去街去,但又不要去公園或超市,結果我係由房抱住玩到出廳,又玩到出門口,用哂我啲耐力體力和心思,最後雖然有澄媽幫手搜尋出街的鎖匙,幫她穿拖鞋,玩開燈熄燈,和用洗面膏引她,但我還是忍不了,拿了澄媽脾氣。點收科?同以往一樣,抱著她在懷,搖呀搖呀,她死撐不睡地睡著了。將來點算,再動腦筋吧,大家都不知點算。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?