2012年7月27日星期五

新問題

忽然發覺有一個不懂的,但又不急的問題,我當然認識異性(女仔),也懂得基本社交和相處,但由於我不是一個女仔,我係唔知點做女仔的。我指的當然唔係點樣儀表著衫或者舉止談吐,而係實質照顧自己和內心培養。聽完自己講都好似唔明自己,唯有舉例。如果我係女仔,心情起伏時怎樣安靜地照顧自己的情緒和內心呢?是男仔一樣踢場波?還是哭一場?當然唔係答那些找人傾訴啦。有挑戰性的事或者有決定性選擇時,應該進取一點還是保守一點?我還沒有體會到或者攪懂,阿囡不要這麼快來問爸爸啊。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?