2019年2月24日星期日

中文考試

由早幾日開始就已經知道阿女星期一要考中文,其實我就唔緊張的分數,我亦唔會要求她做幾多練習,我只係想她好好地用心溫書。唔係得過且過,亦都唔會容易放棄中文,佢嘅態度係唔放棄,但係非常唔積極,皆因她真的不鍾意中文。我每日都希望幫佢溫少少,但係每日嘅進度都唔理想。累積到今天就是差很遠很多都未溫。不過我自己也沒辦法,耐性同體能都有限最多都是45分鐘一節。碰啱咁我要每兩小時去入咪錶,可以佢放小息之餘,我也充充電,回回氣。結果都成風溫習了三課書。而且,她也沒有太大的反抗。算係成功咗一半。這件今日的溫習事件簿,要再將来再做很多遍,希望有能耐吧。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?