2010年9月14日星期二

逗人喜愛的

女兒同我一起提早做節,同潘家一家上下係西九龍酒樓食晚飯。阿爺同嫲嫲先先嚟到屋企,陪女兒玩了一會,她們便混熟了。阿爺既絕招當然係佢既手提電話啦,阿嫲就沒有什麼好招數,只是時時問女兒活躍或活潑與否。她亦很關心家中的安全情況。之後大家人起去西九,阿女照例好好奇所有新事物,又去睇魚,又睇其他小朋友玩追逐,當然會研究一吓姑姐同二叔係邊個嚟啦,由於沒有熱身,佢唔肯俾姑姐抱,最好笑係二叔,可能似我,佢俾二叔抱,但慢慢發現嗰個唔係我,於是乎便開始作喊,爺爺去接手,佢竟然俾爺爺抱,仲要喺爺爺抱果陣,叫咗兩聲非常似爺爺的,我地個個聽倒都嚇咗一跳。佢真係好識逗人開心。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?