2010年9月20日星期一

新發展

最近一個星期,經常發現阿囡呆呆地看著電視二分鐘而唔貶眼,比起早幾個月稍為嚴重,令到我開始倍加留意。喺平日晚上,佢阿媽睇劇集,佢都唔多理會,只係對嗰啲有歌唱或歌聲既畫面有興趣,仲有係啲人報道新聞或財經分析佢先至睇,但依家連廣告都睇。我都明白佢係想學人講野,所以特別留意人的面部同埋口型,但係電視都係太多超現實或非日常訊息,而且有好多色彩和音效的官能或感觀刺激,將會太早剝奪她天然的感應和漸進的發展速度,令其他比較平淡的學習素材或事物變得索然無味。雖然阿囡對足球直播的草地同旁白完全是零興趣,最後我都係等佢訓咗覺或者去咗佢外婆屋企我先睇電視。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?