2010年12月9日星期四

睇醫生

由於有輕微發燒,趙長成並唔肯齋開收鼻水藥,令澄媽的一堆電話白費了,我只好急趕雖回家,親眼判決一吓。見阿囡都係額頭暖暖地,又仲有很多鼻水,於是去睇李頴媚,我先去登記,十幾二十人,差不多到她阿囡才到醫務所,雖然第二次見李醫生,阿囡喊得厲害,醫生睇左兩三分鐘,聽個背後心,照照耳仔和喉嚨,沒說什麼,我有點擔心醫生沒有睇清楚。我明天真的要考慮觀察睇一睇眼水的問題,叫左阿婆唔好同佢去街,今晚她很活躍,沒什麼精神不振,有止鼻水,止咳同退燒藥,暫時守住門口先。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?