2010年12月29日星期三

行路

其實都唔記得呢個Draft最後有冇發上網誌,但以防萬一,都係照寫完佢,然後照發吧。阿女快要行了,如果她冷靜,她已經可以不扶著東西便站穩。當然她沒時停,又俯身向前拿東西,又左移右移同人講野(但係仲未知佢講咩),一定會跌。要行一步半步我都見過,工人話佢行倒兩三步。其實都係比我預想中快。最近加緊同佢練習,我希望我帶她的時間多過工人同阿婆吧,她們都是自己彎腰扶她,但同時女兒的手總是過肩,結果係她手提高,兩隻腳踭一齊唔到地,無哂平衡,學唔倒之餘仲習慣了錯的和依賴大人,澄媽都明白,所以為有加強我的特訓,讓她背著梳化或大櫃站著,引她向我行過來。現時有四五步了,又懂行行吓變番企定,又可由企的狀態蹲下執拾東西再站立。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?