2010年12月31日星期五

海洋公園聖誕日

阿囡去海洋公園當然會揸車啦,最怕係工人嘔,我揸得特別穩定。阿囡都有車,係佢部嬰兒手推車,原來佢會因為坐得舒服而且有輕微震動,好易訓著,加上工人玩BB車原地打轉,她很少可在那裏睡午覺。講番整日行程,真係填到滿,又多野要準備,先洗車入油,泊近啲響中電背後,清尾箱,放BB車,澄媽買新衣服,個出街袋爆哂,我要出動背囊,相機錄像全齊,又有各種禦寒衣物,玩具公仔當然要啦。車程舊隧黃竹坑很短,停車場擴建了還是差點爆,大陸遊客也很多。阿女見人玩空中打筋斗好驚,之後去睇雀鳥王國,有貓頭鷹,鸚鵡等等表演,她十分興奮,當然口窒窒講吓Bird個字。之後威威劇場睇海獅,個場館好凍,我都係第一次去,阿囡對台上黑的海獅拍手或轉圈都沒太大興趣,索性去玩旋轉木馬,起初真的擔心她會怕和喊,幸好我抱著,她都很享受。在山下節目完畢便午飯和等阿囡小睡。之後吊車上最怕畏高的是澄媽。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?