2011年12月9日星期五

瞎猜

我已經出了門口,但發現我自己沒有帶鎖匙,於是便回頭按門鈴,叫工人開門,工人問咩事,我答漏咗野,阿囡見我行入廳,阿囡問"邊個返黎呀?",我答我漏咗野,我在枱面尋找,她說"您漏左鎖匙呀?",噢,她怎樣會知道呢?,我最後在自己的袋裏找到了,根本沒有漏,我才知道她是瞎猜的,我於是說我找到了,她便會回應到"你返工啦,拜拜",我真係笑到倒地,她也許不太清楚內容,但她卻用心記住次序和邏輯,真是厲害的學習能力,我羨慕。阿囡您好叻又好正常,我很安心和感謝上天。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?