2011年12月18日星期日

尋晚

阿囡夜晚唔訓覺就唔會,但係訓爛覺發惡夢就周時有,尋晚仲玩得嚴重啲 連起幾次身,一點三點五點,今日其實佢好眼訓,特別係阿嫲阿爺黎完玩完之後。而且佢愈來愈有意識,眼訓時任何人都唔易埋佢身,趕工人入廚房,趕返澄媽入睡房,唔准我坐梳化或者訓覺,自己企響張高櫈上面玩自己去街個袋,又唔俾任何人接近,差不多企響度訓著,工人想試抱入房,澄媽抱上手想用故事書引佢都唔得,我撞手神抱起咗佢去窗邊睇雀,她又肯安靜下來,結果係全部人彈開,抱著一邊喊一邊睇雀,我係咁搖,佢就嚮膊頭上睡著了。我不是有什麽功勞想講,只是有趣的記錄大家都對她不易去睡覺很用心攪,阿囡你真多粉絲。

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?