2011年12月17日星期六

錫晒妳Dance with 澄媽

錫晒妳 你乖乖地我實行錫晒你
倆家都拖到實只手指尾 上去天棚放飛機
錫晒你 駛乜講我直頭錫晒你
我喺屋企帶定個影相機 替你攞景瞓響地
照顧你 因住冷親即刻冚多張被
買嘢質比你食 喐啲慌死你餓過饑
一於錫晒你 你乖乖地我實行錫晒你
你想搬乜我做你好咕哩 冷氣機都托得起
錫晒你 駛乜講我直頭錫晒你
我洗衫洗褲又會整幾味 跟啲飛仔冇得比
錫晒你 你乖乖地我實行錫晒你
你想出街我做你好司機 送嘢疏爽冇慳皮
(錫晒你,一於錫晒你,冤鬼錫晒你)

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?