2011年12月29日星期四

堅持

我當然堅持要寫低阿囡所有有趣或不為人知既事,好讓我老黎佢唔啋我時自己慢慢回味。尋晚要同阿囡去尖沙咀買餸,順便去食晚飯,劉細路話佢好食得真係無錯,佢一去到便要食雪糕,個杯綠茶雲呢拿,響大人黎講當然唔大,但佢又未食飯,又剛病癒,真係唔想俾佢食禁多,但澄媽標準當然唔係好似我禁緊,我拿了個雞蛋大小的膠杯,分開了兩杯,澄媽係想俾杯大的給她,細的給我,我真係以為佢以為我同個囡搶嘢食。到阿囡差不多吃完 佢當然好似係寶貝咁樣,揸到個吉咗既威化杯實一實,唔肯弄掉,係都要食埋剩低果少少,好彩呃倒佢話個杯係唔食得,佢有信。之後響超市差啲俾佢攞到包餅乾,我地想走佢都仲想要行,我要話啲餅啊糖啊都唔係我地嫁,係售貨員姐姐,佢先至肯收手。買完餸我地又去八王子,佢一個人食緊雞肉腸,見倒冬來了 ,她又要烏冬,兩樣都未食完,又有枝豆來,她又要試,又要食,結果就有三碗野響佢面前,都唔知佢食得邊樣,認真攪笑!!

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?