2017年4月14日星期五

衝突也是教育

阿女今朝唔想食早餐,又唔想出街食早餐,屋企又冇野食,結果系要等到食隔夜白飯,加埋佢最鍾意嘅紫菜,竟然食咗一湯碗。但重點唔系食得好多,重點系佢食完飯之後又再食紫菜,每日食太多紫菜,可能對健康有害,佢唔知道我地唔俾佢嘅原因,我就覺得姐姐媽咪,同埋我都講過。不過唔緊要,佢發脾嘅時候我唯有再講。資訊,認知系好重要,唔知道唔記得,如果咁樣爭拗就冇意思。另一方面,我又同佢番舊賬,點算所有顏色筆。那盒顏色總共是24支,而家祇有23支,我唯有慢慢同佢講,是她在買的時候應承我要,好好保存。不是我逼她應承什麼,更加不是要懲罰她,氣氛非常不好,她差點就要尖叫出來。她心情不單止氣憤,明白之後又變成不開心,我舉例,說明了自己對自己的承諾。我說,我最大的承諾就是,一世照顧她,不會忘記。她便哭起來抱著我,希望她明白了,有些事比其它,更重要,有些承諾,比其他承諾更重要,那就是,對自己的承諾。從前的自己,對將來的自己承諾了什麼。女兒哦,你會否,明白了又成長了呢?

沒有留言:

某一年的校服

孩子將來會否記得呢?我哋呢一輩男生真係無咩研究。但係時代不同了,這是好睇唔好睇的大問題,對不對?